קראתי ולא האמנתי ,עם ישראל,
העם היהודי הנחשב לחכם מבין כולם- 20% ממקבלי פרס נובל יהודים.
15% ממנהיגים באוקראינה הם יהודים כאשר 21 אחוז מקרב האוכלוסייה הזו הם יהודים.
לארון הספרים היהודי אין אח ורע בשום אומה בעולם.תורת ישראל האמונה בבורא עולם,התנ"ך- הם ששמרו על סגולתנו במשך אלפי שנות גלות. העם היהודי נפוץ בכל הגלויות, אך בכולם שמר על ייחודיותו הדתית והלאומית.
המצוינות אפיינה מאז ומתמיד את ילדינו,ההורים היוו גורם מדרבן בעיצוב הטובים שבתוכנו להיות הכי טובים. זו הייתה תכונת האם היהודייה, הרצון העז שלה היה תמיד- שצאצאיה יהיו בעלי מקצוע מכובד ואף ובעיקר תלמידי חכמים. לא בכדי הוטלה עלינו המשימה מתורתנו ללמוד וללמד, להשכיל ולרכוש ידע , אך להעביר המידע ,התורה ,החכמה לבנינו. זו חובת האם ובהמשך ה"מלמדים" "והגדת לבנך" זו חלק מהותי מתורת ישראל.
לומדי הדף היומי נפעמים ומתרגשים מהידע הרב הרחב והמעמיק של חכמי ישראל לפני מאות אלפי שנים , יידע במוסר, באהבת אדם, בהתנהגויות, ביחסי חברות, בפיתוח מנהיגות, יידע בעולם המדעי, במגוון המקצועות, בוטניקה, זואולוגיה, אקולוגיה, מתמטיקה, פיסיקה וכימיה באסטרונומיה ובחקלאות.
לומדי התנ"ך ומפרשיהם מתרגשים כל שיעור מהחשיפה העשירה, מהרעיונות מהכתיבה ומהיצירתיות בהתמודדות מול אנשים אמונה ודרך ארץ. ביקור באקדמיה היום במחלקות השונות- מרתק ומרנין .שפע אדיר ומגוון של תחומי מחקר מדהימים בנושאים המתקדמים בעולם במדע בפיסיקה כימיה מדעי המוח וכל תחומי מדעי הטבע בפקולטות השונות בתחומי ההומניסטיקה היהדות והחינוך, במנהל עסקים, משפטים וברפואה נמצאים גם בהם מחקרים מצוינים הנובעים מאנשים מעולים מפרופסורים מרצים ומתהליכי חשיבה יצירתית מהטובים בעולם הסטודנטים הצעירים יצירתיים ומבטיחים - הלומודים כאמור אצל מורים נפלאים.
כך באקדמיה וכך בעולם הישיבות מעולם לא היו כ"כ הרבה בחורים הלומדים תורה ודעת בישיבות וברמה מעולה. מעולם לא היו בנות רבות כ"כ משכילות ונאורות בלימודים ומתמידות בהשכלתן התורנית במדרשות בקביעת עיתים לתורה ועומק העיון.
מדהים - לא יאומן- כאשר רואים עוד ועוד אנשים לומדים דף יומי מדי יום השכם בבוקר בהמשך היום ובשעות הערב המוקדמות והמאוחרות .
ביקור במפעלי היי-טק ובמכון ויצמן מוסיפים בכל ביקור את הראייה החיובית לעתיד יותר ויותר טוב ואיכותי , עם כל המצב החיובי המתואר לעיל ליבי כואב ודואב לשמוע חברים המספרים מה רואים ושומעים באמצעי התקשורת, הסביבה והתקשורת משפיעים עלינו והמה מראים ומדווחים רק על השלילי מדגישים ומנפחים כל אירוע בממדים נוראיים.
מדוע הסביבה המתוקשרת אינה יכולה לראות ולהשמיע חצי שעה ביממה את הטוב החיובי ההוגן והמצוין. מדי יום ביקור במכון ויצמן בטכניון בעולם הישגים במפעלי היי-טק במחלקות המרתקות באוניברסיטה.
לראיין החכמים הנבונים והגאונים, כל שבוע לראיין מקבל פרס נובל שיתאר כיצד אפשר ואפשר להגיע היום לטוב ביותר.
אלה בעלי התקשורת הם "האויב" מספר אחד של מדינת היהודים כיום הם מונעים מאיתנו לחזות בעשייה הנהדרת והטובה מראים רק הצגות קלוקלות, כוכב נולד... תחומים שאין בהם חשיבה חכמה פיתוח אינטליגנציה אין בהם עידוד לקריאה לכתיבה מרתקת הכול זול צעקני.
הם ורק הם אשמים במה שקראתי.."30% מההורים מייחלים שילדיהם יהיו כוכב נולד" רק לפני מספר שנים רוב ההורים התפללו שילדיהם פרי בטנם יהיו רופאים , בעלי תבונה, תלמידי חכמים כל כך הרבה הורים הזניחו הרצון לראות את ילדיהם בתבונתם העיקר והחשוב להם שיהיו "כוכב נולד" אינני מתנגד שילדנו ישירו ירננו וינגנו יפתחו כישורים בתחום המוזיקה האומנות והדרמה כן... כן... שיהיו הטובים ביותר ביצירתיות הטמונה בהם , הלומד לנגן על כלי מסוים שיפתח מלוא יכולתו כדי להיות הנגן הטוב בעולם, כך בתחומים אחרים אך כולי תקווה שהם "אומנים" אלה בעלי הכישורים ישלבו בלימודיהם המקצועיים גם חכמה יידע אמונה תורה ודעת שיהיו בעלי השכלה ובינה ,שרק לא יתפתחו לנו "כוכב נולד" ללא חכמה "כוכב נולד" ללא השכלה בסיסית ללא יידע עולם לדאבוני הרב התקשורת שלהם כוח השפעה אדיר מובילים את עמו לאסון נוראי מטפחים תרבות של מושפעים ומעבירים רצונם המסוכן לילדיהם.
תארו לעצמכם תוכנית יומית בטלוויזיה בשעות שיא הצפייה - התוכנית "כוכב נולד" של המתמטיקאי הצעיר החכם תחרות בתחום הפיסיקה המדע המחשבים והרטוריקה . תחרות על קריאת ספרים יידע העולם היסטוריה של עמנו יצירת מתח ב" כוכב נולד תורני" האם העם לא יהיה מאושר מיצירת מוטיבציה בקרב הנוער ללמוד להשכיל להגביר תורה - ולהיות כוכב נולד בתחומים החכמים או אז התקשורת הייתה גורם דומיננטי בהפיכתנו לטובים בעולם. בטוחני שמכון ויצמן הטכניון וכל האוניברסיטאות היו מתמלאות בגאווה אם ה"כוכבים" היו עומדים בשערי האקדמיה ונרשמים למחלקות הקשות והטובות ביותר. כן... כן... המדענים שלנו היו מגיעים ראשונים לירח , כובשים כל רעיון מדעי, ומונעים בחכמתם וביצירתיותם כל טיל שמגיע מהחיזבאללה. אסור לנו לתת לתבונה הקיימת בגנים של העם היהודי לדורותיו להתמוסס אל מול התקשורת העוינת של "כוכב נולד" טיפשי. עלינו להלחם בחכמה ובתבונה אל מול ההשפעות השליליות שלנו של חברינו ההורסים לנו דור נפלא וחכם דור שטמון בו פוטנציאל אדיר המתבזבז על מאמץ להיות כוכב נולד.
צריך כל מפקח כל מורה וכל מנהל להגביר חכמה ודעת, להוסיף יידע תוך שמחה וגיל, לטפח הישגים לימודיים מתוך יצירת חיי חברה הוגנים להאדיר כוחם ולמלא בעוצמה רוחם של מצויינים שיהיו יותר ויותר "כוכב נולד חכם"
אני פונה בזאת גם להורים- אנא בואו נמשיך כולנו להעצים את ה" מוח היהודי" התכונה החזקה ביותר הקיימת בעמנו מאז אלפי שנים הבה נמשיך מסורת איכותית זו,נאחל שכל ילדינו יהיו תלמידי חכמים מצוינים ומבריקים ולא "כוכב נולד".
- תואר שלישי בחינוך במנהיגות
משרות במשרד החינוך:
- 3 שנים מפקח על מדעי הטבע
- 12 שנים מפקח כולל
- 10 שנים מפקח מחוזי
בכל תחום פיתח מנהלים כמנהיגים, אשר הגיעו להישגים הטובים בארץ באזורם
ב6 שנים האחרונות מרכז את הקורס המכשיר מנהלים בבר אילן, וכמובן מלמד חינוך ומנהיגות באוניברסיטה ובעוד 3 מכללות.